آموزش سیستم صوتی خانگی

بهترین پنل موسیقی دیواری در سال 1402

بهترین پنل موسیقی دیواری در سال 1402

بهترین پنل موسیقی دیواری

پنل موسیقی دیواری نسل جدیدی از آمپلی فایر دیواری است که دارای صفحه شیشه ای ضد خش و لمسی است و بر روی دیوار به صورت توکار و روکار نصب می شود.

این پنل موسیقی کوچک با قابلیت وای فای و بلوتوث یکی از تجهیزات سیستم صوتی هوشمند خانگی است. آمپلی فایر دیواری در دو نوع تمام لمسی و ترکیبی لمسی-دکمه ای در فروشگاه اینترنتی دیجی آراز به فروش می رسد.

با استفاده از این پنل موسیقی و اتصال آن به انواع اسپیکر خصوصا اسپیکر سقفی می توانید موزیک مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت بشنوید. آمپلی فایر دیواری هوشمند برای تقویت صدای خروجی از اسپیکر در فضاهای داخلی به کار می رود، می توان از آن به عنوان یک سیستم صوتی هوشمند خانگی در دفاتر کار، رستوران، کافه ها و فضاهای تجاری استفاده کرد.

در مقاله بهترین پنل موسیقی دیواری در سال 1402 سعی می کنیم شما را با محصولات سیستم صوتی هوشمند خانگی که در خانه هوشمند آراز به فروش می رسد، آشنا سازیم.

برای مشاهده محصولات آمپلی فایر خانگی لمسی بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

 خرید آمپلی فایر خانگی لمسی

 

بهترین آمپلی فایر دیواری لمسی

آمپلی فایر دیواری لمسی مدل 803

قیمت اصلی 7,300,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,690,000 تومان است.

آمپلی فایر دیواری لمسی مدل 802

قیمت اصلی 5,850,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,790,000 تومان است.

آمپلی فایر لمسی 7 اینچی مدل JX101

قیمت اصلی 18,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 18,000,000 تومان است.

ویژگی های پنل موسیقی دیواری

  • امکان اتصال چند بلندگوی سقفی ها فای استریو
  • پخش موزیک از طریق بلوتوث، وای فای و یا از طریق پورت usb و sd card
  • امکان اتصال به تلویزیون و پخش صوت
  • قابلیت پخش فیلم و رادیو
  • امکان کنترل از راه دور
  • پشتیبانی از انواع فرمت صوتی
  • قابلیت پخش صدا در بیش از یک اتاق با نصب اسپیکر مختلف در اتاق
  • قابلیت اتصال از طریق نرم افزارهایی مانند alexa و  google assistant

ویژگی بهترین پنل موسیقی دیواری

 

امکانات آمپلی فایر لمسی دیواری

آمپلی فایر دیواری هوشمند دستگاهی است که با ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از ورودی‌های صوتی مختلف، اتصال به اینترنت و بلوتوث، کنترل صدا، پخش موسیقی و پادکست‌های اینترنتی به کاربران اجازه می‌دهند به راحتی به موسیقی و صداهای مورد علاقه خود گوش دهند.

 پنل موسیقی دیواری با قابلیت کنترل صدا به کاربران این امکان را می دهند تا با استفاده از دستورات صوتی، پخش موسیقی را بدون نیاز به دسترسی مستقیم به دستگاه کنترل کنند.

این ویژگی مخصوصاً زمانی مفید است که کاربر برای مثال در حمام یا بیرون از محیط باشد که دسترسی به دستگاه ندارد.

علاوه بر این، برخی از تاچ پنل صوتی هوشمند دارای ویژگی‌های مختلفی مانند امکان پخش صدا به اتاق‌های متعدد، پشتیبانی از فرمت‌های صوتی مختلف و اتصال به تلویزیون و سایر دستگاه‌های صوتی هستند.

برای استفاده از این امکانات در آمپلی فایرهای دیواری هوشمند باید به اینترنت و بلوتوث متصل باشند.

همینطور یک ریموت کنترل مادون قرمز نیز به همراه این دستگاه ارائه می شود. اگر می خواهید همیشه موسیقی در اتاق خواب یا خانه خود داشته باشید و کیفیت صدا برای شما بسیار مهم است، خرید پنل موسیقی دیواری را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

نحوه عملکرد پنل لمسی موسیقی

پنل لمسی موسیقی عمدتاً برای تقویت سیگنال‌های صوتی استفاده می‌شوند. این دستگاه ها معمولا به ورودی های مختلفی مانند پورت USB، پورت HDMI، بلوتوث و AUX مجهز هستند. آمپلی فایرهای دیواری هوشمند با دریافت سیگنال صوتی، آن را تقویت کرده و به بلندگوهای متصل به آن ارسال می کنند تا صدا با کیفیت برتر پخش شود.

 

بهترین پنل موسیقی دیواری

 

فروش پنل موسیقی دیواری

آمپلی فایر لمسی در اینچ های مختلفی عرضه می شود. آمپلی فایر دیواری و پنل های موزیک 5، 7 و 10 اینچی به نام سینمای خانگی و کنترلر مرکزی در فروشگاه موجود است.

از طریق پنل موسیقی دیواری اندروید می توان دیگر تجهیزات خانه هوشمند را نیز کنترل کرد. فروش پنل موسیقی دیواری به دلیل امکانات زیادی که دارد افزایش داشته است. امکانات این سیستم صوتی هوشمند شامل موارد زیر است:

  • قابلیت کنترل کامل سیستم هوشمند مانند روشنایی، دیمر، ریسه RGB، سیستم سرمایش و گرمایش، پرده
  • امکان پخش فیلم از طریق پنل بر روی تلویزیون و خروجی صدا از بلندگوهای استریو های فای سقفی
  • رادیو اینترنتی، پیش بینی آب و هوا، اخبار روزانه و تقویم سالانه
  • کنترل تمامی دوربین های نظارت تصویری
  • دارای پردازنده 4 هسته ای
  • دارای ورودی HDMI، USB و RJ45 است
  • دارای شبکه و پورت وای فای با قابلیت اتصال به اینترنت و قابلیت بلوتوث
  • امکان اجرای سناریوهای مختلف، امکان تعریف سناریو توسط کاربر
  • امکان اتصال به 4 تا 8 اسپیکر با توان 25 تا 30 وات
  • دارای ریموت کنترل IR، فلش مموری و کارت حافظه تا 32 گیگابایت
  • دارای نرم افزار اختصاصی برای پخش و کنترل موسیقی توسط تلفن همراه

در آمپلی فایر دیواری مدل های 7 و 10 اینچی می توانید تصویر پنل را از طریق کابل HDMI روی تلویزیون مشاهده کنید. علاوه بر این، در مدل های اندرویدی می توانید به اینترنت متصل شوید و به صورت آنلاین به موسیقی گوش دهید.

در پنل موسیقی لمسی اندرویدی می توانید اپلیکیشن های خانه هوشمند را نصب کنید و علاوه بر پخش موسیقی از آن به عنوان پنل مرکزی خانه هوشمند استفاده کنید.

 

بیشتر بدانید: مقاله راهنمای خرید آمپلی فایر خانگی را مطالعه نمایید.

 

 راهنمای خرید آمپلی فایر خانگی

 

بهترین آمپلی فایر دیواری

چند نمونه از بهترین پنل موسیقی دیواری را برای شما همراه با ویژگی محصول معرفی می کنیم.

پنل موسیقی دیواری jx803

آمپلی فایر دیواری لمسی 803 یکی از بهترین پنل موسیقی دیواری از نگاه خریداران با برند SOS است که در ادامه از ویژگی های پنل موسیقی دیواری sos صحبت خواهیم کرد.

این پنل موسیقی دارای صفحه نمایش تمام لمسی با شیشه ضد خش است که جنس آن از کریستال شیشه ای می باشد.

آمپلی فایر دیواری لمسی مدل 803 با حداکثر توان خروجی 60 وات مورد علاقه خریداران است.

 

ویژگی پنل موسیقی دیواری jx803

  • تعداد کانال: 2 عدد
  • دارای کلید های لمسی
  • چیپ آمپلی فایر یاماها
  • دارای ورودی USB
  • دارای چهار خروجی قوی(حداکثر 4 باند 60 وات)
  • دارای: بلوتوث، رادیو، فلش، مموری، AUX و قابلیت پخش فیلم و عکس
  • دارای ترمینال آنتن جهت پخش ایستگاه های مختلف رادیو FM

 

آمپلی فایر دیواری لمسی 803

پنل موسیقی jx400

یکی دیگر از بهترین موزیک پلیرها پنل موسیقی دیواری jx400 است که این آمپلی فایر دیواری لمسی مدل jx400h با برند sos دارای ویژگی های زیر است:

  • پنل صوتی دیواری با دور فلزی طلایی
  • دارای ورودی USB و AUX و SD کارت
  • دارای خروجی AUX
  • دارای خروجی رادیو FM
  • دارای ریموت کنترل
  • نمایشگر لمسی و رنگی 5 اینچی

آمپلی فایر دیواری لمسی JX400H از جمله محصولات لوکس در سیستم صوتی هوشمند است که دارای صفحه نمایش لمسی 5 اینچی است که کاربر می تواند موزیک و فیلم های مورد نظر را مشاهده و انتخاب کند.

 

آمپلی فایر دیواری لمسی jx400

برای مشاهده محصولات امپلی فایر دیواری بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نصب آمپلی فایر دیواری لمسی

موزیک پلیرها به دو صورت توکار و روکار نصب می شوند. در این نوع آمپلی فایر دیواری داخل قوطی مخصوص درون دیوار قرار می گیرد و از طریق لوله های برق به بلندگوی سقفی متصل می شود. پنل موسیقی دیواری توکار از نظر زیبایی بهتر از پنل موسیقی دیواری روکار است.

آمپلی فایر دیواری لمسی روکار داخل براکتی قرار می گیرد و براکت بر روی دیوار نصب می شود. در این نوع آمپلی فایر نمی توان به اسپیکر سقفی متصل شد زیرا خود دارای بلندگو برای پخش موسیقی است.  تفاوت دیگر پنل موسیقی روکار این است که قابلیت خواندن cd را دارد.

 

نصب آمپلی فایر لمسی دیواری

 

بهترین پنل موسیقی دیواری اصفهان

اگر در شهر اصفهان و یا شهرهای اطراف آن زندگی می کنید و به دنبال بهترین پنل موسیقی دیواری در اصفهان هستید بهتر است به فروشگاه اینترنتی دیجی آراز یا خانه هوشمند آراز سر بزنید و با محصولات فروشگاه آشنا شوید.

خانه هوشمند آراز که در زمینه فروش سیستم صوتی هوشمند خانگی فعالیت دارد بهترین آمپلی فایر دیواری لمسی را در اختیار شما قرار می دهد.

از ویژگی های بهترین پنل موسیقی دیواری داشتن ثابلیت بلوتوث و امکان اتصال به وای فای و کنترل ز راه دور از طریق تلفن همراه و تبلت است و همینطور می توان از ان به عنوان پنل مرکزی برای کنترل دیگر محصولات خانه هوشمند استفاده کرد.

در جدیدترین مدل های آمپلی فایر دیواری ویژگی اندروید این امکان را می دهد که نرم افزار دلخواه را بر روی آن نصب کند. می توان با نصب نرم افزار خانه هوشمند بر روی این پنل موسیقی کوچک از امکانات آن بهره برد.

 

کاربرد آمپلی فایر دیواری لمسی

  • سینمای خانگی: آمپلی فایر دیواری هوشمند در سیستم های سینمای خانگی بسیار کاربردی هستند. این دستگاه ها با کیفیت صدای بالا و قدرت خروجی زیاد، صدایی قدرتمند را برای تماشای فیلم در خانه ارائه می کنند.
  • محیط های تجاری: پنل موسیقی دیواری هوشمند در محیط های تجاری نیز استفاده می شوند. این تجهیزات برای استفاده در رستوران ها، مغازه ها و سایر مکان های تجاری مناسب هستند زیرا بدون نیاز به فضای زیاد قرار می گیرند و دارای خروجی صدای بالایی هستند.
  • اتاق کنفرانس: موزیک پلیر دیواری هوشمند در اتاق های کنفرانس نیز استفاده می شوند. از آنجایی که این تجهیزات قدرت خروجی بالایی دارند و صدایی با کیفیت تولید می کنند، برای برگزاری جلسات و کنفرانس های حضوری بسیار مفید هستند.
  •  مصارف خانگی: از تقویت کننده های دیواری هوشمند در خانه نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، می توان از آنها برای تقویت صدای تلویزیون یا رادیو در اتاق موسیقی استفاده کرد.

 

نصب آسان پنل موسیقی دیواری

 

انتخاب بهترین موزیک پلیر دیواری

هنگاه انتخاب بهترین موزیک پلیر دیواری باید ویژگی هایی را در نظر داشته باشید. در جدول زیر مهم ترین ویژگی های پنل موسیقی دیواری را توضیح می دهیم.

 

ظاهری زیباآمپلی فایر دیواری توکار با ابعاد کوچک روی دیوار نصب شده و فقط پنل بیرونی آن نمایان است و با صفحه نمایش رنگی و لمسی ظاهر آن زیباتر شده است.
ورودی بلوتوثاین موزیک پلیر دارای بلوتوث می باشد که می توان آن را به هر وسیله ای مانند موبایل متصل کرد و از طریق گوشی موبایل موسیقی مورد نظر را پخش کرد.
ورودی AUXبا اتصال به این سیستم پخش جذاب می توانید صدای تلویزیون، گیرنده را از بلندگوهای سقفی بشنوید.
قابلیت اتصال با وای فایپنل موسیقی لمسی اندروید دارای وای فای هستند و از طریق تلفن همراه به آن متصل می شوند و با استفاده از نرم افزار مخصوص می توان آن را روی USB یا گوشی پخش کرد.
ورودی فلش مموریمی توانید آهنگ های مورد علاقه خود را روی یک USB قرار داده و آن را به آمپلی فایر متصل کنید.
رادیو اینترنتیدر مدل های جدید وای فای می توانید دستگاه را به مودم وای فای متصل کرده و از طریق قسمت رادیو اینترنتی به تمامی ایستگاه های رادیویی آنلاین و دیجیتال دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید وارد یوتیوب شوید و به موسیقی نامحدود دسترسی داشته باشید.

 

سخن آخر

در مقاله بهترین پنل موسیقی دیواری در سال 1402 شما را با ویژگی های بهترین موزیک پلیر دیواری آشنا کردیم و نمونه ای از محصولات هوشمند را معرفی کردیم.

برای اطلاع از قیمت بهترین پنل موسیقی دیواری می توانید با کارشناسان خانه هوشمند اراز با شماره 09134331139 و 09134040389 تماس گرفته و از نحوه خرید و سفارش محصول مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *