آموزش سیستم صوتی خانگی

نصب سیستم صوتی سرویس بهداشتی

سیستم صوتی سرویس بهداشتی و حمام

بعد از یک روز کاری سخت می‌خواهید از سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید و هنگام نظافت از موسیقی آرامش‌بخش لذت ببرید، آنگاه به فکر نصب سیستم صوتی سرویس بهداشتی و حمام می افتید.

برای شما سوالی پیش می آید که سیستم صوتی در برابر رطوبت و گرما مقاوم هست؟ ما به سوال شما پاسخ می دهیم؛ بله. آمپلی فایر و بلندگوی سقفی ضد آب در خانه هوشمند آراز موجود می باشد و شما به راحتی می توانید این سیستم صوتی مخصوص سرویس بهداشتی و حمام را نصب کنید.

 

خرید بلندگو سقفی

 

سیستم صوتی مخصوص سرویس بهداشتی

حمام می‌تواند مکانی برای استراحت یا شاداب کردن خود باشد و داشتن موسیقی با صدای عالی همیشه برای ایجاد فضایی که می‌خواهید از طریق نصب سیستم صوتی مخصوص سرویس بهداشتی، تضمین شده است.

در فروشگاه دیجی آراز بلندگوی سقفی ضد آب مخصوص حمام موجود است که در ادامه به معرفی آن میپردازیم.

اسپیکر سقفی ضد آب دارای استاندارد ip است که در محیط های مرطوب بادوام و ایمن هستند. اگر قصد دارید که خانه هوشمند داشته باشید حمام و توالت را نیز جزو مکان هایی بدانید که باید تجهیزات سیستم صوتی هوشمند نصب شود.

 

بلندگوی سقفی مخصوص سرویس بهداشتی

 

بلندگوهای سقفی بلوتوثی حمام

بلندگو سقفی بلوتوث دار این امکان را فراهم می کند که بدون نیاز به اتصال سیم داخل حمام موسیقی مورد نیاز خود را از طریق بلوتوث پخش کنید.

اگر می‌خواهید قبل از انجام کار انرژی داشته باشید و یک حمام آرامش‌بخش داشته باشید، موسیقی در حمام به ایجاد روحیه خیلی کمک می کند. این کار با نصب سیستم صوتی سرویس بهداشتی و حمام امکانپذیر است.

اما به دلیل رطوبت زیاد داخل حمام و توالت مجبور بودید که اسپیکر قابل حمل را به کار ببرید. با تولید بلندگوهای سقفی ضد آب و ضد رطوبت دیگر نگران رطوبت بالا در این مکان ها نباشید.

علاوه بر اسپیکر سقفی، آمپلی فایرهایی مخصوص سرویس بهداشتی وجود دارند که می توان بدون هیچ نگرانی آن را در این مکان های مرطوب به کار برد.

بلندگوهای حمام داخل سقف معمولا گرد شکل هستند و در داخل حفره سقف حمام شما نصب می شوند. بلندگوهای داخل سقفی حمام کاملاً برای افرادی طراحی شده اند که عاشق آواز خواندن در حین دوش گرفتن هستند.

بلندگوهای سقفی بلوتوثی حمام به طور خاص برای این محیط مرطوب طراحی شده اند و به شما امکان می دهند با خیال راحت موسیقی را مستقیماً از تلفن یا رایانه خود به صورت بی سیم پخش کنید و با برد متوسط 10 متر، حتی برای انجام این کار نیازی به همراه داشتن دستگاه خود در حمام ندارید.

همینطور با نصب نرم افرازهای مخصوص خانه هوشمند نیز می توانید از طریق دستگاه خانه هوشمند و تلفن همراه موسیقی خود را از طریق بلندگوی سقفی بدون نویز بشنوید.

 

بیشتر بدانید: برای آگاهی بیشتر در مورد بلندگوی سقفی ضد آب می توانید مقاله همه چیز در مورد بلندگو سقفی ضد آب و ضد رطوبت را مطالعه نمایید.

 

همه چیز در مورد بلندگو سقفی ضد آب و ضد رطوبت

 

سیستم صوتی هوشمند سرویس بهداشتی

سیستم صوتی هوشمند سرویس بهداشتی اگر به عنوان بخشی از سیستم صوتی خانه هوشمند و یا سیستم صوتی مستقل باشد به راحتی قابل نصب است.

با وجود جفت بلندگوهای استاندارد یا بلندگوهای سقفی تک خروجی استریو، می‌توانیم یک سیستم بلندگوی حمام را متناسب با هر اندازه یا شکل تهیه کنیم و از پوشش صدا و عملکرد عالی اطمینان حاصل کنیم.

 

نصب بلندگوهای سقفی پسیو مخصوص سرویس بهداشتی

طیف وسیعی از بلندگوهای سقفی پسیو مخصوص حمام با کارایی بالا و استاندارد IP مورد نیاز در برابر نفوذ رطوبت برای نصب‌ سیستم صوتی مناسب در بازار موجود هستند.

 

برای تجهیز سیستم صوتی خانگی و یا مکان های تجاری می توان از آمپلی فایر با امپدانس کم یا آمپلی فایر 100 ولتی ، برای سیستم صوتی حمام و توالت به کار گرفت.

روکش های سفید توری که بر روی بلندگوی سقفی قرار می گیرد که متناسب با دکوراسیون و رنگ محیط می توان تغییر داد می توان به صورت گرد و یا مربع نصب کرد.

این بلندگوهای سقفی داخل حمام برای جلوگیری از خیس شدن در سقف شما نصب می شوند. این بلندگوهای حمام داخل سقفی همراه با رادیو داخلی به راحتی توسط یک کنترل از راه دور کار می کنند و در عین حال حس قدرت و راحتی را به شما القا می کنند.

اگر ساختمان و دیوارها هنوز ساخته نشده باشند یا در حال بازسازی هستید، بلندگو سقفی سرویس بهداشتی به راحتی نصب می شوند، اگرچه در هر زمان، هنوز هم امکان نصب بلندگوها وجود دارد.

به این ترتیب می توانید تضمین کنید که سیم کشی ها به درستی نصب می شوند. این بلندگوهای باکیفیت باید از همان ابتدا به طور دقیق نصب شوند تا اطمینان حاصل شود که کیفیت صدا به دست می آید.

 

در زیر چند نمونه اسپیکر سقفی ضد آب که از تجهیزات سیستم صوتی سرویس بهداشتی است، را برای شما معرفی می کنیم که دارای قابلیت بلوتوث هستند.

  • بلندگو بلوتوث دار 40وات 8 اینچ نووکس

این اسپیکر سقفی دارای توان 40 وات و 30 وات توان RMS می باشد. این اسپیکر دو طرفه با ووفر توییتر مجزا است که به آن تفکیک صدای بسیار خوبی می دهد.

کاربرد اسپیکر سقفی بلوتوثی 40 وات 8 اینچ نووکس در مکان هایی مانند حمام، استخر، سونا یا فضاهای باز است که به دلیل رطوبت زیاد یا مشکلات آب، ممکن است کمتر از سیستم صوتی سقفی استفاده شود.

 

قیمت بلندگو بلوتوث دار 40وات 8 اینچ نووکس

 

بلندگو بلوتوث دار 40وات 8 اینچ نووکس

 

  • بلندگو سقفی هالوژنی فونیکس مدل PH-20

بلندگو سقفی هالوژنی فونیکس مدل PH-20 یکی از محبوب ترین محصولات شرکت PHOENIX است که در فضاهای بسته قابل استفاده است. به دلیل مزیت های زیادی که دارد در بین طراحان داخلی ودکوراتیوها محبوبیت زیادی دارد.

بلندگو سقفی توکار فونیکس مدل PH-20 از نوع اسپیکر فول رنج است و آمپلی فایر ندارد. این محصول مناسب جهت مکان های مرطوب و سرویس های بهداشتی است.

 

قیمت بلندگو سقفی هالوژنی فونیکس مدل PH-20

 

بلندگو سقفی هالوژنی فونیکس مدل PH-20

 

  • بلندگوی سقفی توکار 40 وات 8 اینچ نووکس

همانطور که از نام بلندگو مشخص است بلندگوی سقفی توکار 40 وات 8 اینچ نووکس به صورت توکار قابل نصب بوده و کاربران می توانند از آن در انواع سقف کاذب مانند: کناف، کامپوزیت، رابیتس، چوب و … استفاده کنند.

بلندگوهای واترپروف را می توان در محیط های مرطوب مانند استخر، سونا و سایر محیط ها در جاهایی که رطوبت وجود دارد مانند خانه ها در شمال کشور یا در مناطق شرجی در جنوب کشور استفاده کرد.

 

خرید بلندگوی سقفی توکار 40 وات 8اینچ نووکس

 

بلندگوی سقفی توکار 40 وات 8 اینچ نووکس

 

  • بلندگو سقفی توکار 35 وات

بلندگو سقفی توکار 35 وات  ووفر و توییتر جدا دارد و این ویژگی آن را قادر می سازد تا صداهای زیر مانند صدای خواننده را از تویتر و صدای بیس (بم) را از ووفر پخش کند و منبع مجزای این دو صدا باعث کیفیت و وضوح صدا بسیار بالا و جذاب می شود.

 

خرید بلندگو سقفی توکار 35 وات

 

بلندگو سقفی توکار 35 وات

 

آمپلی فایر مخصوص حمام و سرویس بهداشتی

برای نصب و راه اندازی آمپلی فایر و یا بلندگوی سقفی بهتر است از نوع توکار استفاده کرد که در داخل سقف قرار می گیرد و سیمکشی به صورت توکار انجام می شود.

برق آمپلی فایر را می توان از طریق سیم کشی روشنایی اتاق تامین کرد. این آمپلی فایر ها قدرت کافی برای خروجی و کیفیت صدای عالی را فراهم می کنند.

 

آمپلی فایر مخصوص حمام و سرویس بهداشتی

 

 

دستگاه موزیک سرویس بهداشتی

دستگاه موزیک سرویس بهداشتی برای پخش خودکار موسیقی در محیط حمام استفاده می شود اما این دستگاه برای پخش موسیقی در محیط غیر از توالت و حمام مانند منازل، هتل ها، رستوران ها ، کافه ها، آرایشگاه ها، ادارات و غیره بسیار مفید و کاربردی هستند.

نصب این دستگاه در سرویس بهداشتی از پخش شدن صداهای مزاحم به بیرون جلوگیری می کند و لحظات آرامش و راحتی را در سرویس بهداشتی ایجاد می کند که می تواند سورپرایز خوبی برای مهمانان شما باشد.

سیستم پخش موزیک برای سرویس های بهداشتی، حمام، راهروها استفاده می شود، این دستگاه قابلیت پخش موسیقی های مختلف مطابق با سلیقه هر فرد را دارد.

سیستم صوتی هوشمند سرویس بهداشتی و حمام وسیله ای جالب و همه کاره است که علاوه بر کاربرد فوق می تواند برای پخش خودکار داستان در اتاق کودک دلبندتان نیز استفاده شود.

علاوه بر این می توانید صدای ضبط شده مورد نظر یا آهنگ های خاص را از کافه یا رستوران خود در رم دستگاه کپی کنید و مشتریان خود را جذب کنید.

 

 

دستگاه موزیک سرویس بهداشتی

 

 

مشخصات فنی دستگاه موزیک سرویس بهداشتی و حمام

 

  • فایل های صوتی دستگاه موزیک توالت فرمت mp3 دارند.
  • این دستگاه دارای حافظه جانبی با 8 گیگابایت رم میکرو اس دی است که می توانید تا 32 گیگابایت آن را ارتقا دهید.
  • این دستگاه دارای آرشیو غنی از 2000 موسیقی است که در 23 دسته برای سلیقه های مختلف انتخاب شده اند.

 

آمپلی فایردیواری و بلندگوهای بلوتوثی حمام

راحتی و ظاهر شیک سیستم صوتی دیواری که با بلندگوهای سقفی حمام با کیفیت بالا در بین مشتریان ما بسیار محبوب است، روشی عالی را برای لذت بردن از موسیقی انتخابی در اختیار شما قرار می دهد.

این سیستم‌های استریوی صفحه لمسی با صفحه ی شیشه‌ای و ابعاد استاندارد با هر اتاق زیبایی ترکیب می‌شوند ودارای دو سوکت هست که محل و اتصال منبع تغذیه را آسان می‌کند.

از طریق بلوتوث و یا از طریق اتصال aux به تلویزیون می توانید موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید، از دیدن فیلم در حمام لذت ببرید و به رادیو گوش دهید.

این بلندگوها برای خانه شما ایده آل هستند، همچنین مناسب برای اتاق های هتل، بیمارستان ها، مدارس و هر مکان عمومی هستند. نصب توکار سیستم صوتی سرویس بهداشتی از سرقت جلوگیری می کند و در عین حال منظره محیطی زیبایی را برای لذت گوش دادن شما ایجاد می کند.

 

آمپلی فایر دیواری مخصوص سرویس بهداشتی و حمام

 

 آمپلی فایرهای مخصوص سرویس بهداشتی دارای یک بلندگو داخلی 3 وات است که با وصل برق شروع به پخش موسیقی می کند.

این امکان برای آمپلی فایر وجود دارد که با اتصال به کلید هوشمند و یا سنسور هنگام ورود به سرویس، روشن شده و موسیقی مورد نظر پخش شود.

این آمپلی فایر در ابتدا برای پخش خودکار از مموری طراحی شده است و با اتصال برق پخش شروع می شود.

ویژگی جالب این پخش کننده موسیقی این است که با خاموش و روشن شدن دستگاه، موسیقی بعدی پخش می شود.

 

خرید آمپلی فایر دیواری

 

سخن آخر

در مقاله نصب سیستم صوتی سرویس بهداشتی شما را با آمپلی فایر و بلندگوی سقفی مخصوص سرویس بهداشتی و حمام آشنا کردیم که در مقابل رطوبت و گرما مقاوم است. در این محصولات که امکان اتصال به سیستم خانه هوشمند را دارد، امکان گوش دادن به موسیقی از طریق پنل لمسی دیواری با چندین اندازه صفحه لمسی، ریموت کنترل، سنسور حرکت، دستیار صوتی الکسا، گوگل، تنظیم خودکار برنامه پخش موسیقی با تنظیم سناریوهای مختلف پخش موسیقی مانند سناریوهای مهمانی با استفاده از تلفن همراه نیز از راه دور کنترل خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *