آموزش سیستم صوتی خانگی

خرید اسپیکر سقفی بلوتوثی در عید نوروز 1403

خرید اسپیکر سقفی بلوتوثی در عید نوروز 1403

اسپیکر سقفی بلوتوثی و سیستم های بلندگوی سقفی به گونه ای طراحی شده اند که با یکبار خرید و نصب کردن یک راه حل دائمی برای شنیدن صدایی عالی برای سالهای آینده است.

به همین دلیل بسیار مهم است که کیفیت مناسب بلندگوی بلوتوثی را انتخاب کرده باشید و همچنین به نحوه نصب آنها فکر کنید. در مقاله خرید اسپیکر سقفی بلوتوثی در عید نوروز 1403 شما را راهنمایی می کنیم که در سال جدید سیستم صوتی خانگی خود را به روز کنید و بهترین اسپیکر سقفی خانگی را معرفی می کنیم.

آیا مقاله راهنمای نصب بلندگوی سقفی در سایت دیجی آراز را مطالعه کرده اید؟ این مقاله شما را در انتخاب درست بلندگوی سقفی راهنمایی می کند.

برای نصب اسپیکر سقفی بلوتوثی توکار، باید بتوانید به پشت دیوارها و سقف ها برای سیم کشی کابل بلندگو دسترسی داشته باشید.

کارشناسان ما در خانه هوشمند آراز برای محصولات سیستم صوتی هوشمند مشاوره رایگان خرید و نصب را انجام می دهند. اگر برای شروع  خرید و نصب باند سقفی بلوتوثی خود آماده هستید، ما یک راهنمایی ارائه می دهیم تا بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که بودجه شما تا حد امکان پیش می رود.

 

خرید بلندگو سقفی

 

اسپیکر سقفی بلوتوثی

اسپیکر سقفی بلوتوثی می توانند موسیقی را از طریق بلوتوث پخش کنند. علاوه بر این، می‌توانند صدای تلویزیون را از طریق کابل AUX پخش کنند.

باند سقفی بلوتوث دار یکی از بلندگوهای سقفی توکار است که اکتیو است یعنی روی خود بلندگو سقفی آمپلی فایر دارد بنابراین نیازی به آمپلی فایر مجزا ندارد.

معمولا بلندگوی سقفی بلوتوثی به صورت تکی یا در بسته های دو عددی یکی اکتیو و دیگری پسیو به فروش می رسد.

این اسپیکرها بسته به توان خروجی خود امکان اتصال به 2 تا 8 اسپیکر پسیو دیگر را دارند. در این سیستم ها آمپلی فایر مجزا وجود ندارد و بلندگوی اصلی (اکتیو) این وظیفه را بر عهده دارد.

بلندگو سقفی بلوتوثی موسیقی HiFi با کیفیت بالا پخش می کند و با استفاده از ووفر و توییتر وظیفه جداسازی صدا از چند هرتز تا چند کیلوهرتز را بر عهده دارد و باعث می شود تا وضوح عالی در پخش موسیقی وجود داشته باشد.

 این نوع بلندگوهای سقفی بلندگوهای سقفی استریو HiFi با قابلیت 2Way نامیده می شوند که در وات های مختلف از 5 وات تا بیش از 100 وات موجود می باشند. این بلندگوها عموما برای فضاهای خانگی استفاده می شوند.

 

اسپیکر سقفی بلوتوثی

 

 

اسپیکر سقفی هوشمند

دنیای فناوری خانه های هوشمند دائما در حال تحول است و بسیاری از کارهای ساده اکنون به آسانی یک فرمان صوتی شده اند. یکی از موارد ثابت در طول تکامل این فناوری، تقاضا برای صدای با کیفیت بالا است و بهترین راه برای دستیابی به آن از طریق مجموعه ای از اسپیکر سقفی بلوتوث داراست.

در حالی که اسپیکر بلوتوثی بی سیم کوچک در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند، بلندگوهای سقفی بلوتوث دار راه بسیار خوبی برای ارائه صدایی با کیفیت عالی در هر محیط مسکونی یا تجاری هستند.

 

سیم کشی اسپیکر سقفی بلوتوثی

توجه به این نکته بسیار مهم است که قبل از انجام هر بخشی از فرآیند نصب، تمام برق قطع شود. این کار را می توان با خاموش کردن واحد مصرف کننده یا برداشتن فیوز متصل به قسمتی از سیستم که روی آن کار می کنید انجام داد.

 

انواع اسپیکر سقفی بلوتوثی از لحاظ نصب

  • اسپیکر سقفی بلوتوثی توکار

از اسپیکر سقفی بلوتوثی توکار برای گوش دادن به موسیقی استفاده می شود که در سقف کاذب قرار می گیرند. قیمت اسپیکر سقفی بلوتوثی توکار به دلیل اینکه باید برشی در سقف ایجاد شود و بعد نصب شود، هزینه اجرای آنها بیشتر است.

صدای این نوع بلندگوها به دلیل موقعیت مکانی آنها چندین برابر است. از آنجایی که صدای بسیار جذابی تولید می کنند، به طور کلی ترجیح داده می شوند و بهترین انتخاب برای پخش موسیقی هستند.

 

بهترین اسپیکر سقفی بلوتوثی

 

تجهیزات نصب اسپیکر سقفی بلوتوثی توکار

  • مداد و الگوی برش
  • مته
  • پیچ گوشتی
  • اره برش
  • عینک محافظ
  • کابل بلندگو
  • دم باریک
  • وسیله اندازه گیری

 

این بلندگوها را می توان به راحتی در آپارتمان ها، رستوران ها، بیمارستان ها، مدارس و دانشگاه ها، هتل ها، مجتمع ها و مراکز خرید، آژانس های هواپیمایی، مجتمع های ورزشی، اماکن بازی و کافه ها نصب کرد.

اگر سقف ساختمان کاذب نباشد از نوع دیگری بلندگوی سقفی استفاده می کنیم.

 

  • اسپیکر سقفی بلوتوثی روکار

اسپیکر سقفی بلوتوثی روکار بدون نیاز به فضای خاصی بر روی دیوار یا سقف نصب می شوند. از ویژگی این بلندگوی سقفی بلوتوثی این است که در پشت باند فضای کافی برای ایجاد بیس وجود ندارد و صدا فقط از پایین پخش می شود. این باعث ایجاد صدای بم در محیط نمی شود.

بلندگوی سقفی روکار برای پیجینگ و اذان مناسب هستند و برای پخش موسیقی مناسب نیست.

 

بهترین اسپیکر سقفی خانگی

اگر در سال جدید و عید نوروز جشنی در پیش رو دارید می توانید با خرید اسپیکر سقفی بلوتوثی تجهیزات موسیقی خود را تکمیل نمایید. در ادامه چند نمونه محصول بلندگو سقفی بلوتوث دار را برای شما معرفی می کنیم:

 

  • بلندگو سقفی بلوتوثدار 60 وات رمزدار با گارانتی 1 ساله

با نصب بلندگو سقفی بلوتوثدار 60 وات رمزدار در انواع سقف ها، اتصال آن به منبع تغذیه، اتصال تلفن همراه به اسپیکر و پخش موسیقی، از صدای فراگیر باکیفیت آن شوکه خواهید شد زیرا این اسپیکر دارای ووفر و توییتر مجزا است.

 

قیمت بلندگو سقفی بلوتوثدار 60 وات رمزدار

 

قیمت بلندگو سقفی بلوتوثدار 60 وات رمزدار

 

  • بلندگو سقفی بلوتوث دار 30 وات AZ رمز دار

بلندگو سقفی بلوتوث دار 30 وات AZ رمز دار یکی از بلندگوهای سقفی بلوتوثی است که درون سقف کاذب نصب می شود و برای راه اندازی نیازمند متصل شدن به برق است.

 

بلندگو بلوتوثی 30 وات رمزدار

 

قیمت بلندگو سقفی بلوتوث دار 30 وات AZ رمز دار

 

  • بلندگو بلوتوث دار سقفی 30 وات

یکی از مدل های جذاب بلندگوهای سقفی مدل بلوتوث، بلندگو بلوتوث دار سقفی 30 وات می باشد. این باند 30 وات در انواع سقف کاذب نصب می شود و برای راه اندازی فقط به برق نیاز دارد.

 

بلندگو سقفی بلوتوث دار

 

خرید بلندگوی سقفی بلوتوث دار 30 وات

 

  • بلندگوی سقفی بلوتوثی 40 وات AZ

بلندگوی سقفی بلوتوثی 40 وات AZ یکی از بهترین سیستم های صوتی سقفی است که با هزینه بسیار کم و نصب بسیار آسان در دسترس شماست.

 

خرید بلندگوی سقفی بلوتوثی 40 وات AZ

 

خرید بلندگوی سقفی بلوتوثی 40 وات AZ

 

  • بلندگوی سقفی 100وات فریم لس های فای

بلندگوی سقفی 100وات فریم لس های فای یکی از بهترین بلندگوهای خانه هوشمند آراز است که کیفیت صدای عالی دارد و صدای موزیک با کیفیت در اختیار شنوندگان قرار می گیرد.

 

بلندگو سقفی 100 وات فریم لس

 

قیمت بلندگوی سقفی 100وات فریم لس های فای

 

  • بلندگو بلوتوث دار 40وات 8 اینچ نووکس گارانتی 1 ساله

بلندگو بلوتوث دار 40وات 8 اینچ نووکس یکی از جدیدترین و مقرون به صرفه ترین سیستم های صوتی مورد استفاده در منازل، ادارات و فضاهای مختلف می باشد.

کاربرد در مکان هایی مانند حمام، استخر، سونا یا فضاهای باز است که به دلیل رطوبت زیاد یا مشکلات آب، ممکن است کمتر از سیستم صوتی سقفی استفاده شود.

 

قیمت بلندگو بلوتوث دار 40وات 8 اینچ نووکس

 

قیمت بلندگو بلوتوث دار 40وات 8 اینچ نووکس

 

  • بلندگو سقفی 100 وات نووکس N6 با گارانتی یکساله

بلندگو سقفی 100 وات نووکس N6 یکی از محصولات با کیفیت است که با قدرت بالا و کیفیت بالای صدای خود باعث ایجاد حس شادی و نشاط در هنگام گوش دادن به موسیقی می شود.

 

خرید بلندگو سقفی 100 وات نووکس N6

 

خرید بلندگو سقفی 100 وات نووکس N6

 

مزایای اسپیکر سقفی بلوتوثی

  • فضایی را در ساختمان اشغال نمی کند
  • کابل کشی زیباتر
  • کاهش تداخل صوتی
  • دارای ترانس مچینگ

 

اسپیکر سقفی بلوتوثی ضد آب

از اسپیکر سقفی بلوتوثی ضد آب که در برابر بخار و رطوبت مقاوم هستند، به این معنی که تا زمانی که خیس نشوند، در محیط حمام و آشپزخانه عالی هستند. هنگام خرید بلندگوهای سقفی، اگر مطمئن نیستید، همیشه بهتر است با کارشناسان فروشگاه مشاوره داشته باشید.

 

اسپیکر سقفی بلوتوثی ضد آب

 

بلندگو بلوتوث دار 40 وات 8 اینچ نووکس یکی از بلندگوی سقفی ضد آب است که در خانه هوشمند آراز به فروش می رسد.

 

اسپیکر بلوتوثی 40وات 8 اینچ نووکس

 

ساخت اسپیکر بلوتوثی

برای ساخت اسپیکر بلوتوثی به چند بلندگوی سقفی در یک اتاق نیاز داریم؟ بلندگوهای سقفی به صورت جفت به فروش می رسند، تا آنها را به عنوان جفت استریوی چپ و راست تنظیم کنند. یکی از مهمترین نکات در مورد پخش صدا، یکنواختی صدا است.

برای فضاهای بزرگتر، برای متعادل کردن صدا از 4 بلندگوی کوچکتر به جای 2 بلندگوی بزرگتر اضافه کنیم.

بلندگوهای سقفی را در کجا قرار دهم و چقدر از هم فاصله دارند؟ بهتر است بلندگوهای سقفی را در فاصله مساوی از هر دیوار، در طول اتاق و حداقل 2 متر دورتر از یکدیگر قرار دهید تا بهترین اثر جداسازی استریو را داشته باشید.

اگر بلندگوها کمتر از 2 متر از یکدیگر فاصله دارند، ممکن است بخواهید یک بلندگوی سقفی استریو را تهیه و در وسط سقف اتاق قرار دهید.

همینطور می توانید از یک بلندگو با توییتر استفاده کنید تا صدا را به همه اتاق ها برساند به طوری که کاملا با اکوستیک اتاق شما مطابقت داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً با تیم متخصصان ما در خانه هوشمند آراز تماس بگیرید که می توانند سیستم صوتی سقفی بلوتوثی را برای شما طراحی کنند و اینکه نصب بلندگو در کجا بهتر است.

 

مرکز فروش اسپیکر سقفی در اصفهان

خانه هوشمند آراز مرکز فروش اسپیکر سقفی در اصفهان از نوع بلوتوث دار و اسپیکر سقفی توکار است که از بهترین برند بلندگوی سقفی برای هوشمند سازی ساختمان استفاده می کند.

بیشتر بدانید: اگر قصد خرید اسپیکر سقفی در اصفهان را دارید به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

خرید اسپیکر سقفی در اصفهان

 

اسپیکر سقفی بلوتوثی چراغ دار

مدل اسپیکر سقفی بلوتوثی چراغ دار به صورت لامپی است که علاوه بر تنظیم شدت و رنگ، قابلیت پخش موسیقی را نیز دارد.

این اسپیکر دارای ریموت کنترل برنامه هوشمند، بلندگو بلوتوث، پخش موسیقی، تغییر رنگ RGB، برق 60 وات، مناسب برای آشپزخانه، سالن و اتاق خواب است.

 

اسپیکر سقفی هالوژنی

به باندهای سقفی کم مصرف و قطر کم، بلندگو سقفی هالوژنی نیز گفته می شود. اسپیکر سقفی هالوژنی به دلیل ابعاد کوچکی که دارد در اتاق ها، لابی ها و پذیرایی ها استفاده می شود.

اتصال اسپیکر سقفی هالوژنی از طریق سیم است که با اتصال ترمینال های خروجی به پنل صوتی و یا آمپلی فایر می توانید موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید.

با توجه به قابلیت قرارگیری این محصول در محیط داخلی به خصوص در برابر بخار آب مقاوم است.

 

تنظیم بلندگو سقفی بلوتوث دار

برای تنظیم بلندگوی سقفی با روش 5.1 و 7.1 به موقعیت قرارگیری آمپلی فایر و بلندگو باید توجه کنید.

برای قرار دادن بلندگو به روش 5.1، به یک جفت بلندگو برای صدای پشت در موقعیتی که نشسته اید، نیاز دارید. این دو بلندگوی چپ و راست در پشت یا درست بالای موقعیت گوش دادن شما خواهد بود.

از اینجا فقط به یک بلندگوی جلوی چپ و راست در دو طرف تلویزیون و یک بلندگوی کانال مرکزی دیگر که مستقیماً بین این دو قرار دارد، نیاز دارید.

برای یک سیستم 7.1، دو بلندگوی سوراند اضافی را مستقیماً بین قسمت‌های اطراف جلو و عقب اضافه کنید تا یک جفت صدای سوراند میانی در سمت چپ و راست ایجاد کنید.

 

تنظیم بلندگو سقفی بلوتوث دار

 

 

بیشتر بدانید: برای آگاهی در مورد نحوه چیدمان سیستم صوتی خانگی می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

نحوه چیدمان سیستم صوتی خانگی

 

قیمت اسپیکر سقفی بلوتوثی

قیمت اسپیکر سقفی یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند در انتخاب و تصمیم خرید شما تاثیرگذار باشد. قیمت بلندگوهای سقفی با یکدیگر متفاوت است و بسته به فضای مورد نظر ممکن است قیمت اسپیکر سقفی تغییر کند.

قیمت اسپیکر سقفی بلوتوثی با اسپیکر سقفی معمولی متفاوت است و همینطور اگر اسپیکر مخصوص محیط مرطوب مدنظر شماست قیمت آن متفاوت است.

 

خرید اسپیکر سقفی بلوتوثی

اسپیکر سقفی بلوتوثی به لطف آمپلی فایر داخلی نیازی به اتصال به تقویت کننده ندارد. بلندگوهای سقفی بلوتوث از یک ماژول آمپلی فایر با ورودی بلوتوث و در برخی مدل ها یک ورودی کمکی تشکیل شده است.

 با اتصال پاور به آمپلی فایر بلوتوث اسپیکر فعال می شود و می توانید آن را به تلفن همراه خود متصل کرده و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. برخی از مدل های این نوع اسپیکر برای اتصال به گروه از طریق بلوتوث نیاز به رمز عبور دارند که در پشت اسپیکر نوشته شده است.

هنگام خرید اسپیکر سقفی بلوتوث دار، باید به موارد مختلفی، از جمله توکار و روکار بودن، قیمت، 2way یا فول رنج بودن، اندازه قطر، توان خروجی، امپدانس توجه کنید.

اگر پیش از خرید اقدام به برش سقف کنید باید طبق قطر برش بلندگو تهیه کنید که این کار کمی دشوار است. پس قبل از خرید اقدام به برش نکنید.

 

 

کلام آخر

در مقاله خرید اسپیکر سقفی بلوتوثی در عید نوروز 1403 سعی کردیم در مورد اسپیکر سقفی بلوتوثی و انواع آن و همینطور چه مزایایی دارد صحبت کنیم. برای آگاهی بیشتر می توانید با شماره های 09134331139 و 09134040389 تماس گرفته و راهنمایی دریافت نمایید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد اسپیکر سقفی هوشمند قابلیت همگام سازی با سایر قسمت های منزل یا ساختمان شما می باشد. به عنوان مثال، بلندگوی سقفی خانه می تواند به عنوان زنگ هشدار و زنگ برای قفل دیجیتال شما یا به عنوان بخشی از سیستم ورود به خانه با تصویر آیفون هوشمند ظاهر شود. این قابلیت ادغام با سیستم اعلام حریق خانه را دارد یا می تواند به عنوان بخشی از سیستم صوتی هوشمند شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *