آموزش سیستم صوتی خانگی

خرید اسپیکر سقفی در اصفهان

خرید اسپیکر سقفی در اصفهان

خرید اسپیکر سقفی در اصفهان

بلندگوی سقفی که با نام اسپیکر سقفی یا باند سقفی شناخته می شوند، بلندگوهایی هستند که برای نصب در سقف طراحی شده اند. اکثر این طرح های بلندگو شباهت زیادی به لامپ های هالوژن دارند و از سوراخ سقف به عنوان تکیه گاه استفاده می کنند.

نام دیگر اسپیکر سقفی بلندگو هالوژنی است که همانطور اشاره شد به دلیل شباهت با لامپ های هالوژنی اینگونه نامگذاری شد.

اسپیکر سقفی یا Ceiling Speaker از تجهیزات مهم در سیستم صوتی ساختمان است. شما زمانی که می‌خواهید به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید از بلندگو برای این امر استفاده می کنید.

برای مشاهده محصول و اطلاع از قیمت و خرید بلندگو سقفی بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

  خرید بلندگو سقفی

خرید بلندگوی سقفی توکار 40 وات برند AZ

نمونه بلندگوی سقفی توکار برند AZ

بلندگوها به صورت سقفی و دیواری موجود است که ما در مقاله خرید اسپیکر سقفی در اصفهان به نوع سقفی بلندگو و انواع آن اشاره می کنیم.

خرید بلندگوی سقفی در اصفهان

بلندگوی سقفی برای سقف کاذب در منازل، اماکن تجاری، مدارس، اماکن عمومی و … طرفداران زیادی دارد این اسپیکر سقفی هوشمند همچنین برای اطلاعیه ها و یا اعلانات نیز در بیمارستان ها و فروشگاه  استفاده می شود.

همانطور که بیان شد، یکی از پرکاربردترین بلندگوها در سیستم های صوتی، اسپیکر های سقفی هستند. بلندگوی سقفی برای قرارگیری بهتر و پخش یکنواخت صدا در سقف سالن قرار می گیرد. این بلندگوها را می توان در سقف های کاذب نیز قرار داد تا در زیبایی دکوراسیون محیط تغییری ایجاد نکند.

بلندگوی سقفی بلوتوثی اصفهان

اگر شما در شهر اصفهان و یا شهرهای اطراف اصفهان زندگی می‌کنید و می‌خواهید برای منزل خود بلندگو تهیه کنید، جستجو می‌کنید که از کجا بلندگوی سقفی بخرم؟

در خانه هوشمند آراز که در زمینه فروش سیستم صوتی هوشمند خانگی فعالیت دارد این محصول مهم و کاربردی در سیستم صوتی حرفه ای خانگی را به فروش می رساند.

خرید بلندگوی سقفی در اصفهان از طریق سفارش و خرید آنلاین در سایت خانه هوشمند آراز به آدرس www.digiaraz.ir امکان پذیر است.

اگر تمایل به خرید حضوری از فروشگاه اینترنتی دیجی آراز را دارید با شماره های زیر تماس گرفته و در زمان تعیین شده اقدام به خرید حضوری نمایید.

 
شماره تماس:   03137752679  و    09134331139 و  09134040389

انواع بلندگوی سقفی

بلندگوی سقفی در خانه هوشمند آراز در دونوع بلندگوی سقفی توکار و بلندگوی سقفی بلوتوث دار است، که اگر قصد خرید هر کدام از این دو نوع را دارید می توانید با مراجعه به صفحه خرید هر محصول از اطلاعات اسپیکر آگاه شوید.

  • بلندگوی سقفی توکار

بلندگوهای سقفی توکار در قسمت داخلی سقف بالای اتاق شما نصب می شوند. برای نصب اسپیکر سقفی توکار باید بریدگی در سقف به اندازه این اسپیکر ایجاد کرد. کیفیت بلندگوهای داخلی ممکن است از صدای پس زمینه تا صدای بلند متفاوت باشد.

بلندگوهای سقفی توکار به دو صورت نصب می شوند، نوع اول بدون نیاز به پیچ و دارای گیره مخصوص است که در کناره های بلندگو نصب می شود. در نوع دوم، بلندگو پس از قرار گرفتن در داخل سقف مستقیماً پیچ می شود.

بلندگوی سقفی توکار

نمونه ای از بلندگوی سقفی توکار اکتیو در خانه هوشمند آراز بلندگوی سقفی توکار 40 وات 8 اینچ نووکس است که در ادامه به معرفی این محصول میپردازیم.

بلندگوی سقفی توکار 40 وات 8 اینچ نووکس

بلندگوی سقفی توکار 40 وات 8 اینچ به صورت توکار قابل نصب بوده و کاربران می توانند از آن در انواع سقف کاذب مانند: کناف، کامپوزیت، رابیتس، چوب استفاده کنند.

با متصل کردن اسپیکر سقفی توکار 40 وات 8 اینچ novox به پخش کننده ها مانند: آمپلی فایر لمسی دیواری، آمپلی فایر رومیزی، اتصال به بلندگوی بلوتوث و غیره، به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و همچنین از بلندگوهای سقفی داخلی به صدای تلویزیون گوش دهید.

ویژگی بلندگوی سقفی توکار 40 وات 8اینچ نووکس

  • نوع نصب به صورت توکار سقفی
  • ضد آب
  • امپدانس 8 اُهم
  • قدرت خروجی 40 وات
  • سایز ووفر 8 اینچ
  • ووفر تیوتر مجزا دارد
  • گیره نگه دارنده: چنگک فنری بسیار قوی

قیمت بندگو سقفی توکار 40 وات 8 اینچ

  خرید بلندگوی سقفی توکار 40 وات 8 اینچ نووکس

  • بلندگوی سقفی روکار

علاوه بر اسپیکر سقفی توکار اسپیکر سقفی روکار نیز داریم که در ساختمان هایی که دارای سقف کاذب و یا کناف نیستند از این نوع استفاده می شود. در این نوع اسپیکرها مانند بلندگوهای داخل دیواری روکش توری وجود دارد و در برخی از آنها امکان برداشتن یا تعویض این روکش مشبک وجود دارد.

بلندگوی سقفی روکار

  • بلندگوی سقفی بلوتوث دار

یکی از محبوب ترین طرح های بلندگوهای سقفی، نوع بلوتوث دار است. بلندگوهای سقفی بلوتوث دارمی توانند موسیقی را از طریق بلوتوث پخش کنند. به علاوه با این بلندگوها می توانند صدای تلویزیون را از طریق کابل AUX پخش کنند.

اسپیکر سقفی بلوتوثی ضد آب نیز موجود می باشد که از آن در مکان های مرطوب مانند حمام و در سالن های استخر استفاده می شود. بلندگو سقفی ضد آب به دلیل دارای بودن استاندارد بالا در مقابل آب و رطوبت مقاوم است و مشکلی ایجاد نمی کند.

در نصب بلندگوی سقفی بلوتوثی باید بدانید که مدل بلوتوث نیازی به سیم کشی ندارد و فقط باید به برق وصل شود و همینطور نظم بیشتری را در داخل جعبه اسپیکر روکار یا برای اسپیکر توکار داخل سقف و کناف ایجاد می کند.

این بلندگوها که با نام بلندگوهای اکتیو نیز معرفی می شوند بسته به توان خروجی خود امکان اتصال به 2 تا 8 بلندگوی پسیو را دارند. در این سیستم ها آمپلی فایر مجزا وجود ندارد و بلندگوی اصلی (اکتیو) این وظیفه را بر عهده دارد. اسپیکر سقفی بلوتوثی به راحتی به گوشی یا لپ تاپ شما متصل می شود و می توانید از طریق این دستگاه ها اسپیکر را کنترل کنید.

بلندگوی سقفی اکتیو جزو بهترین بلندگوی سقفی است. همینطور اگر قصد خرید از بهترین مرکز فروش بلندگوی سقفی در اصفهان را دارید به خانه هوشمند آراز مراجعه نمایید.

نمونه ای از بلندگوی سقفی بلوتوث دار را در ادامه بیان می کنیم.

بلندگو بلوتوث دار سقفی 30 وات

این نوع اسپیکر سقفی بلوتوث دار در سقف کاذب قرار می گیرد و فقط به اتصال برق نیاز دارد. توان مصرفی این باند 30 وات است و دارای ووفر و تیوتر مجزا است.

ویژگی بلندگوی سقفی بلوتوث دار 30 وات

  • گرد بر مورد نیاز 17 سانتیمتر
  • ووفر و تیوتر مجزا
  • نوع بلوتوث ورژن 4 رمز دار
  • ورودی بلوتوث و aux
  • قابلیت اتصال به 3 بلندگو
  • نوع نصب به صورت توکار سقفی
  • حساسیت صدا 89 دسی بل
  • امپدانس ورودی 8 اهم
  • جنس بدنه abs

قیمت بلندگو سقفی 30 وات

خرید بلندگو بلوتوث دار سقفی 30 وات

فروش بلندگوی سقفی اصفهان

اگر قصد خرید اسپیکر سقفی را دارید می توانید با تماس با کارشناسان خانه هوشمند آراز از مشاوره رایگان بهره مند شوید. در این فروشگاه نکات خرید اسپیکر سقفی را برای شما بیان می کنند.

علاوه بر توجه به متراژ محیط و ارتفاع سقف باید به نکات دیگری نیز توجه کنید.

برای خرید اسپیکر سقفی در اصفهان به نکات زیر توجه کنید:

  • فرکانس باند بلوتوثی

نکته مهم در هنگام خرید بلندگو سقفی بلوتوثی اصفهان توجه به میزان بفرکانس آن است. با توجه به ابعاد محیط بلندگو با فرکانس مناسب تهیه شود فرکانس بالا که موجب تعادل بهتر صدا می شود در همه مکان ها مناسب نیست.

  • ارتفاع تا سقف

از بلندگو سقفی برای مکان هایی که دارای ارتفاع بالاتر از 2.5 متر دارند استفاده می شود زیرا در صورت ارتفاع کم صدا زود به کف برخورد کرده وباعث برگشت صدا و تداخل می شود.

  • میزان متراژ محیط

برای اینکه تعداد بلندگوی به کار رفته در محیط خود را بدانید کافیست که میزان متراژ محیط خود را به کارشناسان فروش سایت اطلاع دهید آن ها شما را در انتخاب نوع و تعداد به کار رفته محصول راهنمایی می کنند.

برای مثال در محیط با ابعاد 3 در 3 متر به وجود دو اسپیکر سقفی بلوتوثی نیاز است ولی در محیط با ابعاد 5 در 5 متر نیاز به دو جفت بلندگوی سقفی است.

  • نوع سقف

نکته آخر نوع سقف است که اگر سقف دارای ارتفاع زیاد نباشد و اینکه سقف کاذب نداشته باشد از نوع روکار استفاده می شود که با کمک پیچ و گیره روی سقف نصب می شوندو

و اگر دارای سقف کاذب یا کناف باشد از نوع اسپیکر توکار داخل سقف استفاده می شود که فقط سرپوش توری آن در بیرون سقف مشاهده می شود.

 

فروش اسپیکر سقفی در اصفهان

 

خرید سیستم صوتی رستوران اصفهان

اگر در اصفهان هستید و تصمیم دارید که رستوران و یا کافی شاپی را افتتاح کنید و یا اگر مالک رستوران هستید و میخواهید که تغییراتی را در آن ایجاد کنید تا رضایت مشتری را جلب کنید می توانید با سفارش سیستم صوتی رستوران و کافی شاپ در اصفهان از طریق خانه هوشمند آراز این امر را محقق کنید.

از سیستم صوتی رستوران و کافی شاپ می توانید علاوه بر پخش موسیقی لذت بخش در بخش پیجینگ رستوران نیز استفاده کنید.

پخش موسیقی در رستوران و کافه باعث لذت بردن مشتری هنگام میل کردن غذا می شود و همینطور اگر منتظر رسیدن سفارش خود باشد از شنیدن موسیقی لذت می برد.

تهیه سیستم صوتی رستوران در اصفهان که شامل آمپلی فایر و اسپیکر و میکروفون و موراد دیگر است کمک شایانی در جذب مشتری برای صاحبین رستوران دارد.

حال اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سیستم صوتی رستوران بدانید می توانید مقاله معرفی بهترین سیستم صوتی رستوران را مطالعه نمایید.

سخن آخر

در مقاله خرید اسپیکر سقفی در اصفهان سعی کردیم معرفی کوتاهی از بلندگو و انواع آن داشته باشیم و همینطور نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. می توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی دیجی آراز و مشاهده محصولات و همینطر با مطالعه مقالات در مورد انواع محصولات در این سایت اطلاعات دریافت نمایید.

همینطور اگر قصد خرید دارید و به راهنمایی بیشتر نیاز دارید با تماس با کارشناسان ما می توانید اطلاعات رایگان در زمینه خرید بلندگوی سقفی در اصفهان را دریافت نمایید.

آدرس خانه هوشمند آراز

مشاهده محصولات بلندگوی سقفی

1 دیدگاه در “خرید اسپیکر سقفی در اصفهان

  1. علی گفت:

    سلام. من میخوام بلندگو سقفی بلوتوث دار را از فروشگاه شما سفارش دهم به چه تعداد بلندگو برای اتاق پذیرایی 30 متری احتیاج هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *