آموزش سیستم صوتی خانگی

کنترل از راه دور با ترموستات هوشمند پکیج

کنترل از راه دور با ترموستات هوشمند پکیج

کنترل از راه دور با ترموستات هوشمند پکیج

تصور کنید بعد از خرید طولانی در طی روز خسته وارد خانه خود شده اید و خانه ای  که کاملاً سرد یا گرم است و یا با عجله خانه خود را ترک کنید و تهویه مطبوع شما به طور خودکار خاموش شود.

شما می توانید با کمک ترموستات هوشمند پکیج به این سطح از راحتی دست پیدا کنید. آنها هوای خانه شما را خودکار تنظیم می کنند. همه اینها در عین صرفه جویی در مصرف انرژی و دسترسی از راه دور از طریق تلفن به شما امکان پذیر است.

با استفاده از این گجت خانه هوشمند، می توانید به راحتی یک برنامه روزانه یا هفتگی تنظیم کنید یا زمانی که در تعطیلات هستید دمای خانه خود را بررسی کنید.

به علاوه، می‌توانید سطوح رطوبت ایده‌آل را کنترل و حفظ کنید و حتی میزان مصرف انرژی خود را پیگیری کنید. در مجموع، ترموستات هوشمند یک دستگاه عالی برای یک محیط خانه است.

 

 

خرید ترموستات فن کوئل لمسی

 

 

 

 قیمت ترموستات فن کوئل لمسی

 

در محصولی که معرفی شد کلید لمسی ترموستات هوشمند پکیج و فن کوئل است که دارای صفحه شیشه ای ضد خش می باشد و با مرور زمان زیبایی خود را حفظ می کند و همینطور از ترموستات در مقابل ضربه محافظت می کند.

اگر در فکر خرید ترموستات هوشمند پکیج هستید، ممکن است به نحوه عملکرد ترموستات هوشمند علاقه مند شوید. در ادامه مقاله در مورد انواع ترموستات هوشمند و همینطور کنترل از راه دور با ترموستات هوشمند پکیج توضیح می دهیم.

 

ترموستات هوشمند پکیج چیست

ترموستات هوشمند پکیج یکی از تجهیزات در خانه هوشمند برای کنترل وسایل از راه دور است. کلید ترموستات هوشمند علاوه بر قابلیت کنترل روشنایی و اجرای سناریو، قابلیت تشخیص دمای محیط و رطوبت و کنترل سیستم تهویه یا گرمایش و سرمایش مانند فن کویل، اسپیلت، داکت اسپیلت و کولر را دارد.

این ترموستات قابلیت اتصال به وای فای را دارد که از طریق موبایل و تبلت می توان تجهیزاتی را که امکان اتصال به اینترنت دارد را کنترل کند.

به این ترموستات ، ترموستات هوشمند وای فای نیز گفته می شود. هوشمند بودن این ترموستات به این صورت است که در مدت زمانی که ما برای محیط خود دما را تنظیم می کنیم با توجه به الگوی دمایی که در گذشت زمان متوجه می شود، می تواند دمای محیط شما را تنظیم کند.

زمانی که خانه خالی ازافراد باشد سیستم گرمایش و سرمایش کمتر کار می کند و زمانی که در منزل هستید این ابزارها بیشتر استفاده می شود. در نتیجه ترموستات هوشمند با توجه به حضور شما در محیط سیستم گرمایش و سرمایش را روشن و خاموش و میزان دمای آن را تنظیم می کند.

 

بیشتر بدانید: اگر می‌خواهید در مورد ترموستات بیشتر بدانید، مقاله ترموستات هوشمند چیست را مطالعه نمایید.

 

 

 ترموستات هوشمند چیست

 

 

انواع ترموستات هوشمند

  • ترموستات یادگیری

این نوع ترموستات خانه هوشمند که از هوش مصنوعی برای یادگیری رفتار افراد داخل محیط استفاده می کند و با توجه به این رفتار می تواند دمای محیط را تنظیم کند.

  • ترموستات متصل به وای فای

این نوع ترموستات خانه هوشمند را با اتصال از طریق وای فای به اینترنت می توان از راه دور تنظیم کرد و آن را روشن و خاموش کرد.

 

 

 

ترموستات هوشمند پکیج

 

 

امکانات کلید ترموستات هوشمند پکیج

همانطور که در ابتدای مقاله کنترل از راه دور با ترموستات هوشمند پکیج اشاره شد این کلید تاچ ترموستات هوشمند توانایی یادگیری الگوی دمایی شما در منزل و همینطور تنظیم دما را بدون دخالت شما را دارد.

ترموستات‌های هوشمند پکیج سیستم HVAC شما را به اینترنت متصل می‌کنند و به شما امکان می‌دهند دمای خانه خود را از راه دور با استفاده از تلفن خود کنترل کنید.

همینطور قابلیت برنامه ریزی را دارد که با توجه به برنامه ای که شما به آن می دهید در طی روز دمای محیط را کنترل می کند.

از قابلیت دیگر این کلید ترموستات وای فای قابلیت اتصال به وای فای است که با نصب اپلیکیشنی بر روی تلفن همراه می توانید از راه دور این ابزار را کنترل کنید.

 

ترموستات اتاقی پکیج

ترموستات اتاقی نوعی تجهیزات کنترل کننده سیستم های تهویه مطبوع است که با بررسی دمای اتاق، دمای سیستم های تهویه مطبوع را کنترل می کند.

این نوع ترموستات به صورت ترموستات مکانیکی و ترموستات دیجیتال در بازار موجود هستند. ترموستات دیجیتال در دو نوع قابل برنامه ریزی و بدون برنامه ریزی هستند. کارکردن با ترموستات دیجیتالی آسانتر از ترموستات مکانیکی است.

در این نوع ترموستات‌های اتاقی، مکانیسم عملکرد و کنترل سیستم های تهویه مطبوع انعطاف پذیرتر بوده و دقت عملکرد آنها بیشتر است. ترموستات اتاقی پکیج دمای اتاق را بر اساس برنامه های روزانه، شرایط آب و هوایی و نیازهای سرما و گرما برنامه ریزی می کند و آنها را به طور خودکار تغییر می دهد.

 

 

نحوه نصب ترموستات اتاقی پکیج

ترموستات اتاقی پکیج باید بر روی دیوار و به دور از تابش نور خورشید و خروجی و ورودی هوا و ترجیحاً در ارتفاع 1.5 متری از کف نصب شود. همچنین باید در اتاقی که اعضای خانواده بیشترین زمان را در آن سپری می کنند نصب شود. همینطور ترموستات هوشمند نباید در نزدیک آشپزخانه به دلیل دمای بالای محیط و در راه پله ها و نزدیک در و پنجره نصب شود.

 

 

خرید ترموستات هوشمند پکیج

در دنیای تکنولوژی  امروزی بسیار ضروری هست که بتوانید وسایل برقی منزل را از راه دور کنترل کنید. شما می توانید هر وسیله برقی که در خانه دارید را تنها با یک کلیک کردن  بر روی صفحه نمایش تلفن همراه خود روشن و یا خاموش کنید. شما می توانید پکیج خود را خاموش یا روشن نمایید.

فرض کنید شما یک ویلا یا باغ دارید و در زمستان میخواید به آنجا بروید قطعا که محیط خیلی سرد هست و شما وقتی به آنجا برسید حداقل 4 ساعت باید پکیج را روشن کنید و کار کند  تا محیط خانه باغ یا ویلا گرم شود و این خیلی سخت و آزار دهنده هست.

تازه اگر شب برسید به ویلا که قطعا شب تا صبح سرما را باید تحمل کنید که واقعا باعث می‌شود از رفتن به باغ صرف نظر کنید. بعضی افراد پکیج را روشن میگذارند و هفته ها مداوم کار میکند و هم باعث اتلاف انرژی میشود و هم اینکه عمر پکیج رو پایین می‌آورد.

پس بهترین راه این است که قبل از حرکت به سمت ویلا و یا باغ از طریق تلفن همراه پکیج را روشن کرده و هنگام رسیدن محیط گرم و اماده باشد.

عده ای حتی ممکن هست در باغ یا ویلا گل و گیاه خاصی داشته باشن و نیاز هست روزی یکی دو ساعت دمای خانه را گرم کنند ولی فاصله زیادی تا محل دارند و نمیتوانند هر روز در رفت و آمد باشند.

به طور کلی، اکثر  دستگاه های برقی از طریق یک ریموت کنترل از راه دور کنترل می شوند که پس از چند سال کار ممکن است از کار بیفتد خراب شود. آیا راه دیگری برای کنترل آنها وجود ندارد؟

بله، جدای از متوسل شدن به سازنده برای خرید یک کنترل دیگر، می‌توانیم از تلفن همراه موجود در همه جا برای مدیریت عملکردهای اصلی آن و کنترل گرمایی خانه استفاده کنیم، چگونه می‌توانیم این کاررا انجام بدهیم؟

خیلی ساده هست کافیست با گروه مهندسی آراز تماس بگیرید تا شما را در این زمینه خرید ترموستات هوشمند پکیج راهنمایی کنند. ترموستات هوشمند پکیج به صورت کلید لمسی با بند پارمیس است که در فروشگاه دیجی آراز به فروش می رسد.

کلید لمسی ترموستات هوشمند پکیج و فن کوئل قابلیت اتصال به وای فای را دارد که با استفاده از اپلیکیشن و همینطور دارا بودن دیگر تجهیزات هوشمند می توانید به این کلید لمسی متصل شده و از راه دور کنترل نمایید.

با نصب ترموستات هوشمند و یک راهنمایی کوچک به شما آموزش میدهیم که پکیج خودتان را روشن و خاموش کنید و حتی دمای داخل خانه را از راه دور کنترل کنید. واقعا لذت بخش هست!

 

کاربرد ترموستات هوشمند پکیج

از ترموستات هوشمند برای کنترل و تنظیم تجهیزاتی مانند فن کوئل، پکیج، کولر آبی و کولر گازی استفاده می شود. ترموستات‌های هوشمند پکیج دارای ویژگی‌های تشخیصی هستند که می‌توانند مشکلی در کانال یا سیستم HVAC (گرمایش و تهویه مطبوع) را تشخیص دهند. ترموستات هوشمند زمان تعمیر مانند زمان تعویض فیلتر را به شما یادآوری می کند.

 

 

کلید ترموستات هوشمند

 

 

ترموستات هوشمند فن کوئل و داکت اسپیلت

ترموستات هوشمند فن کوئل وسیله ای جهت کنترل وسایل گرمایش و سرمایش با قابلیت برنامه ریزی زمان روشن و خاموش شدن و همینطور تعیین اندازه دما است. این وسیله با داشتن دو حالت تابستانی و زمستانی دمای محیط را در دمای مشخص بین 16 درجه تا 32 درجه را فراهم می کند.

در خانه هوشمند آراز محصول ترموستات فن کوئل لمسی با پنل شیشه ای ضد خش وجود دارد که خیال شما را از بابت خش دار شدن و تغییر در ظاهر راحت می کند.

 

 

تفاوت ترموستات هوشمند و ترموستات سنتی

ترموستات سنتی یک وسیله مکانیکی هستند که دقت پایینی دارند و زمان کارکرد آن طولانی است. ترموستات معمولی قابلیت برنامه ریزی را ندارد اما قیمت آن بسیار پایین است.

اما ترموستات هوشمند یک دستگاه دیجیتال دارای سنسورهای تشخیص دما است . ترموستات هوشمند قابل برنامه ریزی است که همچنین به کاهش اتلاف انرژی کمک می کند. ترموستات هوشمند با استفاده از اتصال به اینترنت و اطلاع از شرایط آب و هوایی می تواند میزان دما محیط را تنظیم کند.

 

ترموستات خانه هوشمند

دکمه لمسی ترموستات هوشمند پکیج دارای بدنه مربعی با ناحیه لمسی است که در صفحه نمایش ادغام شده است. برای دیدن بهتر کلید در تاریکی و همچنین کنترل عملکرد کلید، نور پس زمینه در قسمت لمسی کلید تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های جالب این کلید، امکان نصب آن در جعبه کلید سنتی است که امکان نصب این کلید لمسی هوشمند زیبا را در خانه های در حال ساخت می دهد.

 

مشاهده دیگر محصولات: برای مشاهده دیگر محصولات خانه هوشمند از جمله کلید لمسی هوشمند بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

 

 قیمت کلید لمسی هوشمند

 

 

نصب ترموستات هوشمند پکیج

ترموستات های هوشمند بر روی دیاگرام سیستم سنتی نصب می شوند و هیچ تغییری در سیم کشی ایجاد نمی کنند. نصب ترموستات هوشمند پکیج همراه با دیگر تجهیزات گرمایشی و سرمایشی صورت می گیرد.

ترموستات هوشمند باید در ارتفاعی بین 110 تا 140 سانتی متر از کف نصب شود. زیرا دمای این ارتفاع شبیه دمایی است که بدن انسان با آن روبروست. به عبارت دیگر می توان گفت که هوا در ارتفاعات گرمتر و در ارتفاعات پایین سردتر خواهد بود.

نصب ترموستات هوشمند نباید در جهت باد فن کویل انجام شود. زیرا وقتی باد مستقیم به ترموستات برخورد می کند، دمای آن به سرعت تغییر می کند. این در مورد سرعت تغییر دمای محیط نیست. در نتیجه فن کویل زودتر از زمان مشخص شده خاموش یا روشن می شود. هنگام اتصال دو فن کویل به ترموستات هوشمند باید توجه داشت که هر دو به طور همزمان خاموش نمی شوند و محل قرارگیری ترموستات با جهت باد هماهنگ است.

با نصب ترموستات هوشمند امکان اتصال به تلفن همراه از طریق اینترنت وجود دارد. بنابراین، فرد می تواند با استفاده از نرم افزارهای مختلف روی تلفن همراه خود، دما را در هر نقطه از مکان یا خارج از آن کنترل کند. از طریق این برنامه اطلاعات مصرف انرژی به صورت نمودارهای روزانه و ماهانه در حافظه ذخیره می شود. علاوه بر این، این نوع ترموستات هوشمند قابلیت ذخیره و مشاهده اطلاعات مصرف انرژی را برای مدت ده سال دارد.

اکثر نرم افزارهای مرتبط شامل تاریخچه مصرف انرژی، ساعات کار سیستم های سرمایش و گرمایش می باشد. این می تواند در صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار موثر باشد.

 

 

ترموستات خانه هوشمند

 

 

قیمت ترموستات هوشمند پکیج

هزینه نصب و قیمت ترموستات هوشمند پکیج به عواملی مانند نوع سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان و همچنین نوع پروتکل ارتباطی آن بستگی دارد و به ظاهر، نوع و برند آن بستگی ندارد. خرید و نصب ترموستات هوشمند پکیج و فن کوئل عمدتا با هماهنگی فن کویل ها و پکیج ها انجام می شود.

 

برای خرید ترموستات دیجیتال می توانید با شماره های زیر در خانه هوشمند آراز تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در مورد دیگر تجهیزات خانه هوشمند به دست آورید.

شماره  تماس:   09134331139  و 09134040389

 

 

عملکرد ترموستات هوشمند

ترموستات های هوشمند با سنجش دمای محیط خانه شما و سپس ارسال سیگنال به سیستم گرمایش و سرمایش شما کار می کنند تا تغییرات را طبق برنامه از پیش تعیین شده شما انجام دهد. اگر افزایش دما را از حد تعیین شده حس کند، سیگنالی را به گیرنده ارسال می کند تا دما را کاهش دهد.

همچنین می توانید تنظیمات ترموستات خود را با استفاده از تلفن خود تغییر دهید. شما می توانید درجه حرارت و رطوبت مورد نظر خود را تنظیم کنید، برنامه خود را تعریف کنید، تاریخچه استفاده را مشاهده کنید و موارد دیگر. وقتی تنظیماتی را با استفاده از یک برنامه تلفن همراه وارد می‌کنید، آن ورودی از طریق شبکه Wi-Fi شما به ترموستات منتقل می‌شود، که سپس سیگنال را به سیستم HVAC شما ارسال می‌کند.

مدل های ترموستات خانه هوشمند پیشرفته نیز قابلیت یادگیری دارند. آنها یاد می گیرند که بر اساس زمانی که در خانه یا خارج از خانه هستید چه دمایی را در زمان های مختلف روز دوست دارید و سپس برنامه گرمایش و سرمایش متناسب با نیازهای شما را طراحی می کنند.

 

این دستگاه‌های هوشمند کنترل آب و هوا دارای یک پردازنده قدرتمند برای کنترل تمام دستورات ورودی و یک برد حافظه برای ذخیره اطلاعات هستند. آنها همچنین دارای یک آنتن برای ارتباط بی سیم هستند. علاوه بر اتصال سیمی، بسیاری از مدل ها دارای باتری لیتیوم یونی نیز هستند تا در صورت قطع برق، ترموستات شما را روشن نگه دارد.

 

ترموستات های هوشمند می توانند جایگزین ترموستات های قدیمی شوند. علاوه بر عملکرد به عنوان یک ترموستات سنتی، می تواند فن کوئل و تغییر حالت های سرمایش و گرمایش را کنترل کند.

 

ترموستات دیجیتال از طریق اپلیکیشن Tuya و اپلیکیشن Smart Life قابل کنترل است. با استفاده از ترموستات فن کویل بدون تجهیزات دیگر و با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانید سیستم تهویه مطبوع و گرمایش خانه خود را از هر نقطه ای از جهان کنترل کنید.

 

کنترل از راه دور با ترموستات هوشمند پکیج

 

فروش ترموستات هوشمند پکیج

کلید ترموستات هوشمند پکیج که در خانه هوشمند آراز موجود است، برای تنظیم پکیج و فن کوئل استفاده می شود. شما زمانی که بیرون از منطل هستید و در فصل سرما میخواهید به خانه برگردید دوست دارید که وارد محیط گرم شوید و این کار توسط ترموستات هوشمند انجام می گیرد.

فروش ترموستات هوشمند پکیج در فروشگاه دیجی اراز با قیمت مناسب و مشاوره رایگان خرید صورت می گیرد. می توانید با شماره های قرار گرفته در بالا تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر دریافت نمایید.

 

 

سخن آخر

ترموستات‌های هوشمند با ویژگی‌هایی مانند قدرت یادگیری و قابلیت زمان‌بندی می‌توانند به شما در کاهش مصرف انرژی کمک کنند. علاوه بر این، با ثابت نگه داشتن دما، احساس آرامش را در خانه ایجاد می کند. اگر مصمم به خرید ترموستات هوشمند پکیج هستید، اما نمی دانید از کجا و چگونه آن را بخرید، نگران نباشید.

خانه هوشمند آراز با چندین سال سابقه در زمینه خانه های هوشمند و مکان های مختلف و نصب، راه اندازی و فروش ترموستات هوشمند پکیج می تواند شما را در این زمینه یاری کند. شما می توانید به فروشگاه ما مراجعه کرده و تنها با یک کلیک ترموستات هوشمند خریداری کنید و یا با ما تماس بگیرید تا در این زمینه به شما کمک کنیم.

 

سوالات متداول

  • آیا ترموستات های هوشمند پکیج می توانند بدون اتصال Wi-Fi کار کنند؟

یک ترموستات هوشمند پکیج برای نظارت و حفظ دمای خانه نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. با این حال، دسترسی شما به سایر ویژگی‌ها بدون اتصال Wi-Fi محدود خواهد شد. برای مثال، نمی‌توانید ترموستات خود را از راه دور از تلفن خود کنترل کنید یا از ویژگی‌هایی مانند زمان‌بندی استفاده کنید. فقط با استفاده از کنترل‌های روی دستگاه می‌توانید تنظیمات را تنظیم کنید.

 

  • سنسورهای اتاق ترموستات هوشمند چگونه کار می کنند؟

یک ترموستات هوشمند فقط می‌تواند دمای اتاقی را که در آن نصب شده است حس کند. اتاق‌های مختلف خانه شما شرایط دمایی متفاوتی دارند. بنابراین، سرمایش/گرمایش خانه بر اساس یک عدد دما می تواند بر سطح راحتی شما تأثیر بگذارد.

اینجاست که سنسورها وارد عمل می شوند. سنسورهای ترموستات هوشمند در سراسر خانه نصب می شوند و با تشخیص دما در اتاق های مختلف و انتقال آن اطلاعات به ترموستات اصلی کار می کنند. سپس ترموستات شما از میانگین خواندن برای حفظ محیطی راحت استفاده می کند.

 

  • چگونه ترموستات هوشمند پکیج خود را تنظیم کنیم؟

پس از نصب ترموستات هوشمند پکیج خود، می توانید تنظیمات دلخواه خود را با استفاده از کنترل روی صفحه تنظیم کنید. روی صفحه ضربه بزنید و حالت خنک یا گرما را انتخاب کنید. سپس از کلیدهای جهت دار برای تنظیم دما استفاده کنید. همچنین می توانید از برنامه تلفن خود برای انجام تنظیمات استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *