آموزش سیستم صوتی خانگی

بهترین سیستم صوتی خانگی در سال 1402

بهترین سیستم صوتی خانگی در سال 1402

فهرست محتوا

بهترین سیستم صوتی خانگی در سال 1402

سیستم صوتی خانگی به تجهیزات صوتی گفته می شود که برای ایجاد سرگرمی و شنیدن موسیقی استفاده می شود. اجزای سیستم صوتی خانگی شامل اسپیکر سقفی یا دیواری و آمپلی فایر های دیواری یا رومیزی و پلیر است.

سیستم صوتی خانگی قدیمی به صورت گرامافون بود که در ده های 50 و 60 میلادی از صدای مونو به استریو تبدیل شد. بعد ها اصطلاح های فای ظاهر شد که باعث میشد پخش صدا با کمترین اعوجاج و با دقت بالا باشد.

سیستم صوتی خانگی حرفه ای از گذشته مورد توجه علاقمندان به موسیقی و دنیای سینما و تلویزیون بوده است، به طوری که افراد را ترغیب به خرید سیستم صوتی خانگی جدید می کند.

امروزه با افزایش فناوری سیستم صوتی خانگی به سمت هوشمند شئن پیش رفته است که در آن فناوری بلوتوث و وای فای به کار رفته است. برای مشاهده محصولات سیستم صوتی خانگی هوشمند بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

 

 خرید محصولات سیستم صوتی خانگی

 

سیستم صوتی خانگی چیست

سیستم صوتی خانگی به تجهیزاتی مانند پخش کننده ها، آمپلی فایر‌ها و بلندگوها در ساختمان ها برای ارائه موسیقی و صدا به طور یکنواخت و با کیفیت گفته می شود. از سیستم صوتی خانگی در اماکن عمومی و فروشگاه ها نیز استفاده می شود که همگی دارای قابلیت بلوتوث هستند.

 

سیستم صوتی خانگی حرفه ای

 

سیستم صوتی خانگی حرفه ای

استفاده از سیستم صوتی خانگی حرفه ای می تواند لذت گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم را چند برابر کند. بنابراین، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند خودشان یک سیستم صوتی خانگی خریداری کنند. اما مهمترین نکته این است که در هنگام خرید سیستم صوتی خانگی باید تمامی نکات مربوط به ویژگی های آن در نظر گرفته شود.

 

سیستم صوتی خانگی توکار

در معرفی سیستم صوتی خانگی توکار می توان به بلندگو سقفی توکار و همینطور آمپلی فایر دیواری توکار اشاره کرد.

  • اسپیکر خانگی

هر نوع سیستم صوتی حرفه ای خانگی باید حداقل یک بلندگو برای ارائه صدای مورد نظر داشته باشد. شرکت های تولید کننده اسپیکر سعی می کنند آن ها را از نظر ظاهر زیباتر تولید کنند، به همین دلیل نورپردازی RGB با قابلیت رقص نور در بسیاری از بلندگوها وجود دارد.

بلندگوها مهمترین بخش از اجزای سیستم صوتی خانگی هستند که هر چقدر صدای با کیفیت بالایی پخش کند، سیستم صوتی خانگی حرفه ای خواهید داشت.

هنگام خرید سیستم صوتی باند خانگی در بازار متوجه تنوع بسیار زیاد بلندگو می شوید. بلندگوهای سقفی، بلندگوهای بی سیم و بلوتوث دار، بلندگوهای دیواری و بلندگوهای مخصوص فضای باز از بهترین ها هستند.

  • ساب ووفر و تیوتر

ساب ووفر و تیوتر یکی دیگر از تجهیزات سیستم صوتی خانگی است که از ساب ووفر برای ایجاد صدای باس و از توییتر برای ایجاد صدای باس استفاده می شود.

پایین ترین فرکانس های صوتی توسط ساب ووفر پخش می شود. ساب ووفر یکی از قویترین سیستم صوتی خانگی جهان است و توان بیشتری را از آمپلی فایر مصرف می کند.

اگر تصمیم به خرید بهترین سیستم صوتی خانگی برای تماشای فیلم و سریال دارید، بهتر است سیستم صوتی مورد نظر شما دارای یک یک ساب ووفر باشد.

  • آمپلی فایر خانگی

علاوه بر بلندگو، آمپلی فایر نیز برای سیستم صوتی خانگی ضروری است. آمپلی فایر قطعه سخت افزاری است که برای تقویت صدا استفاده می شود و به طور کلی در دو نوع استریو و سینمای خانگی عرضه می شود. یک نوع برای پخش صداهای دو کاناله و نوع دوم برای پخش صداهای 6 و 16 کاناله که هر کدام با توجه به نیاز شما تعیین می شود.

آمپلی فایر خانگی در دو نوع دیواری و رومیزی در خانه هوشمند آراز موجود می باشند. آمپلی فایر های دیواری امروزه با فناوری های زیادی که دارد جزو سیستم صوتی خانگی هوشمند شناخته شده است.

امروزه اکثر آمپلی فایرها بر روی دیوار نصب می شوند و دارای ویژگی هایی مانند بلوتوث، USB، کارت SD، AUX و قابلیت گوش دادن به رادیو هستند.

در چنین پخش کننده ها، کنترل معمولاً به صورت دستی از صفحه پخش کننده انجام می شود. سیستم صوتی دیواری هوشمند دارای خروجی صدا برای 2 یا 4 بلندگو می باشد.

در سیستم صوتی هوشمند دیواری صدای خروجی از پخش کننده به آمپلی فایر ارسال می شود و موسیقی از طریق آمپلی فایر تقویت شده و از طریق بلندگوها پخش می شود.

  • ساندبار

ساندبار یک پخش کننده صدای ستونی است که به صورت افقی در مقابل تلویزیون قرار می گیرد و کیفیت صدای بسیار بهتری را به شما ارائه می دهد.

 

 

سیستم صوتی خانگی توکار

 

 

سیستم صوتی خانگی هوشمند اصفهان

در فروشگاه اینترنتی خانه هوشمند آراز سیستم صوتی خانگی هوشمند اصفهان به فروش می رسد. برای مشاهده محصولات به سایت مراجعه کرده و همینطور برای دریافت اطلاعات بیشتر محصولات می توانید با شماره 09134331139 تماس گرفته و راهنمایی رایگان دریافت نمایید.

فروش سیستم صوتی خانگی هوشمند در اصفهان شامل آمپلی فایر لمسی دیواری و آمپلی فایر رومیزی، بلندگوی سقفی بلوتوثی و توکار، بلندگوی دیواری و دکوراتیو است.

 

کاربرد سیستم صوتی هوشمند خانگی

در بیمارستان ها، مراکز خرید و اداری استفاده از سیستم های صوتی هوشمند می تواند در کاهش زمان عملکرد بسیار موثر باشد. از موارد پرکابرد دیگر از سیستم صوتی هوشمند در بیمارستان برای بخش پیجینگ است.

پخش اذان خودکار در ساعت معین یا موسیقی دلخواه از دیگر ویژگی هایی است که از طریق سیستم های صوتی هوشمند در فضاهای عمومی قابل دستیابی است.

 

 

 قویترین سیستم صوتی خانگی جهان

 

ساخت سیستم صوتی خانگی

همانطور که در بخش های قبل در مورد انواع تجهیزات سیستم صوتی مخصوص خانه بیان شد بلندگوی سقفی یکی از این موارد ساخت سیستم صوتی خانگی است. برای نصب سیستم صوتی در سقف خانه ابتدا محل نصب را مشخص می کنیم و اینکه به چه مورد می خواهیم که نصب انجام شود؟ به صورت توکار یا  روکار.

بهترین حالت برای خرید باند خانگی به صورت جفت است و با فاصله یکسان در سقف قرار می گیرد تا صدا به طور یکنواخت پخش شود. بعد از آن که باند خانگی تهیه شد و محل نصب نیز مشخص شد کافیست توسط یک اره یا تیغه محل مورد نظر را برش داده و منبع تغذیه آداپتور باند را نصب می کنیم و سوکت آداپتور به آمپلی فایر پشت باند وصل می کنیم.

در آخر باند را در محل قرار داده و پیچ باند را محکم کرده و در جلویی باند را محکم می کنید.

 

نحوه کنترل بلندگو سیستم صوتی هوشمند

دو راه برای کنترل بلندگو سیستم صوتی هوشمند وجود دارد. در سیستم صوتی هوشمند می توان اسپیکرها را از طریق سیم کشی به پنل مرکزی ساختمان یا سیستم های صوتی تصویری متصل و کنترل کرد و یا بلندگو اصلی سیستم صوتی هوشمند مجهز به کنترلر باشد.

به طوری که می توان آن را از طریق بلوتوث و وای فای به پنل مرکزی، تلفن همراه یا سیستم صوتی و تصویری متصل و کنترل کرد. همچنین امکان اتصال از طریق کابل AUX در انواع سیستم ها وجود دارد.

 

برترین سیستم صوتی خانگی

 

برندهای معتبر تولید کننده سیستم صوتی خانگی حرفه ای

برای خرید سیستم های صوتی خانگی قوی برندهای زیادی وجود دارد و شرکت های زیادی سیستم های صوتی خانگی را تولید می کنند. برندهایی مانند سونی، ال جی، پاناسونیک، میکرولب و جی بی ال برندهایی هستند که در سال های اخیر بهترین سیستم های صوتی خانگی را تولید کرده اند.

 

در ادمه مقاله چند نمونه از بهترین سیستم صوتی خانگی حرفه ای را معرفی می کنیم.

بهترین سیستم صوتی خانگی حرفه ای در سال 1402

  • پخش کننده خانگی سونی مدل MHC-V43D

پخش کننده خانگی Sony MHC-V43D را می توان بهترین سیستم صوتی خانگی سونی رده بالا دانست. این محصول دارای ساب ووفر 12 اینچی فوق العاده قدرتمند است. بدنه دستگاه از چوب ساخته شده و صفحه نمایش روی دستگاه تعبیه شده است.

 

پخش کننده خانگی سونی مدل MHC-V43D

 

  • سیستم صوتی خانگی مدل مارشال ME-2133

این سیستم جذاب خانگی که بلندگوهای آن به صورت دو بلندگوی روی زمین ساخته شده است، یکی از سیستم های صوتی جالبی است که دارای ورودی کارت حافظه SD و پورت USB و قابلیت بلوتوث می باشد و با استفاده از آن می توانید اتصالات مختلفی را انجام دهید.

 

سیستم صوتی خانگی مدل مارشال ME-2133

 

 

  • پخش کننده خانگی میکرولب مدل infinity 310

یکی دیگر از بهترین سیستم صوتی خانگی، پخش کننده خانگی Microlab infinity 310 است که قیمت آن نسبت به مدل های دیگر کمتر است. این محصول دارای شش ساب ووفر 10 اینچی و توان خروجی 350 وات با نمایشگر رنگی روی دستگاه است.

این پخش کننده که دارای بدنه ام دی اف است دارای فناوری بلوتوث است و در اتاق پذیرایی قرار می گیرد.

 

بهترین سیستم صوتی خانگی حرفه ای

 

 

  • سیستم صوتی خانگی جی بی ال مدل Party Box 1000

این سیستم یکی از جدیدترین و پرفروش ترین سیستم های خانگی می باشد. از ویژگی این سیستم صوتی قابلیت اتصال میکروفون و پورت USB است که می تواند بسیاری از نیازهای کاربران را برآورده کند.

 

سیستم صوتی خانگی جی بی ال مدل Party Box 1000

 

  • سیستم صوتی خانگی مدل سونی CMT-SBT40D

این سیستم صوتی خانگی نیز محصولی قدرتمند است که قابلیت اتصال به دستگاه های مختلف با کیفیت پخش hi-fi و فناوری NFC را دارد. این مدل به دلیل ویژگی هایی که دارد برای صدای بیس بسیار مناسب است.

از امکانات این محصول به قابلیت بلوتوث، usb ، aux و همینطور اتصال به میکروفون و رادیو می توان اشاره کرد.

 

سیستم صوتی خانگی مدل سونی CMT-SBT40D

 

  • پخش کننده خانگی تسکو مدل TS 2187

پخش کننده تسکو TS 2187 یکی از پرفروش ترین محصولات برند تسکو محسوب می شود. بدنه دستگاه از پلاستیک ساخته شده و این محصول فاقد میکروفون می باشد. یک ساب ووفر و یک صفحه نمایش دیجیتال آنالوگ در دستگاه تعبیه شده است.

 

پخش کننده خانگی تسکو مدل TS 2187

 

امکانات سیستم صوتی تسکو TS 2187

  • ورودی کارت حافظه
  • پشتیبانی از فناوری بلوتوث
  • وجود دکمه های تنظیم صدا و بیس
  • وجود پورت USB 3.0
  • پشتیبانی از رقص نور
  • دارای توان خروجی دستگاه 2900 وات

 

باند خانگی در سیستم صوتی هوشمند

باند خانگی از تجهیزات پخش صدا هستند و بر اساس نوع و توان خروجی تقسیم بندی می شوند و بر اساس آن حجم و کیفیت صدای متفاوتی ارائه می دهند. بلندگو سیستم های صوتی هوشمند با توجه به محل نصب به دو صورت زیر قرار می گیرند.

 

  • سیستم صوتی هوشمند روکار: بلندگو بر روی سطح مثلاً روی دیوار نصب می شود.
  • سیستم صوتی هوشمند توکار: بلندگو داخل سقف یا جاهای دیگر نصب می شود، اگر روی سقف باشد به آن سیستم صوتی سقفی خانگی هوشمند می گویند.

 

سیستم صوتی سالن کنفرانس

یکی از تجهیزات اصلی در سیستم صوتی سالن کنفرانس بلندگوی سقفی و یا بلندگوی دیواری است که در خانه هوشمند آراز اسپیکر سقفی هوشمند که دارای قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث دارد، به فروش می رسد.

اگر می خواهید که سالن کنفرانس و یا اتاق جلسات را مجهز به سیستم صوتی کنید می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و راهنمایی دریافت نمایید و یا مقاله جامع سیستم صوتی سالن کنفرانس شامل چه تجهیزاتی است در زیر را مطالعه نمایید.

 

سیستم صوتی سالن کنفرانس شامل چه تجهیزاتی است

 

قیمت سیستم صوتی خانگی

با سیستم های صوتی خانگی صدای آکوستیک را بهبود بخشید و از شنیدن جزئیات صدا لذت ببرید. فناوری پیشرفته در سیستم صوتی خانگی شما را به سطح جدیدی از تجربه موسیقی لمسی می برد.

قیمت سیستم صوتی خانگی حرفه ای به عوامل مختلفی از جمله برند سازنده، طراحی، امکانات، سال ساخت و توان خروجی دستگاه بستگی دارد. همچنین نوسانات دلار روی قیمت سیستم صوتی تاثیر دارد.

 

خرید سیستم صوتی هوشمند خانگی

همانطور که بیان کردیم امروزه سیستم صوتی خانگی که دارای قابلیت بلوتوث و وای فای را دارند و می توان از راه دور از طریق تلفن همراه تجهیزات صوتی را کنترل کرد، به عنوان سیستم صوتی هوشمند شناخته شده اند.

برای خرید سیستم صوتی هوشمند خانگی به نکاتی باید توجه کرد. این نکات شامل محل نصب سیستم صوتی است و اینکه در کجا و به چه صورت میخواهید محصول را نصب و راه اندازی کنید. نکته دیگر توجه به توان خروجی است، هر سیستم صوتی قدرت خروجی صدای خاصی دارد که با سایر سیستم های صوتی متفاوت است.

 هرچه توان سیستم صوتی بیشتر باشد، صدای بیشتری در فضا خواهید شنید. توان خروجی بالا مناسب برای فضاهای بزرگ است و مصرف برق آن را نیز بالا است.

علاوه بر این، امکاناتی مانند: قابلیت اتصال به بلوتوث، تعداد و نوع پورت ها و پشتیبانی از انواع فایل ها از دیگر ویژگی هایی است که هنگام خرید سیستم صوتی خانگی باید به آن ها توجه کنید. علاوه بر این، می توانید یک سیستم مجهز به پورت LAN یا WiFi داشته باشید و محتوای مورد نظر خود را مستقیماً از اینترنت پخش کنید.

 

 

انواع سیستم صوتی خانگی

 

قیمت سیستم صوتی خانگی هوشمند در اصفهان

قیمت سیستم صوتی خانه هوشمند در اصفهان به دلیل ویژگی های متفاوتی که می تواند آسایش و رفاه ساکنین را افزایش دهد بسیار متنوع است. بنابراین قیمت سیستم صوتی بلوتوث دار خانگی هوشمند کمتر از نوع WIFI آن است. علاوه بر این، قیمت نصب و راه اندازی سیستم صوتی هوشمند بی سیم کمتر از نوع سیمی است.

بیشتر بدانید: اگر در استان اصفهان و یا استان های اطراف هستید و میخواهید که خانه هوشمند داشته باشید به شما خانه هوشمند آراز را پیشنهاد میکنم که در زمینه فروش سیستم صوتی هوشمند خانگی فعالیت دارد. برای آشنایی بیشتر در مورد محصولات سیستم صوتی خانگی هوشمند مقاله زیر را مطالعه نمایید.

 

 خرید سیستم صوتی هوشمند در اصفهان

 

کلام آخر

در این مقاله چند نمونه از بهترین سیستم صوتی خانگی در سال 1402 را بیان کردیم و همینطور برای خرید سیستم صوتی خانگی چه نکاتی را توجه داشته باشید.

قیمت سیستم صوتی خانگی به عوامل مختلفی بستگی دارد که درون مقاله به آن اشاره شد که مهمترین آن توان خروجی سیستم است.

معروفترین برند سیستم صوتی خانگی سونی، ال جی ، میکرولب و پاناسونیک هستند که در سالهای اخیر به عنوان بهترین سیستم صوتی حرفه ای خانگی شناخته شده اند.

7 دیدگاه در “بهترین سیستم صوتی خانگی در سال 1402

  1. سید اسد الله جوادپور گفت:

    سلام برای خرید سیستم تسکو با قیمت مناسب کجا مراجعه کنم ممنون

    1. admin گفت:

      سلام وقت شما بخیر آقای جوادپور. خانه هوشمند آراز در زمینه فروش سیستم صوتی خانگی شامل اسپیکر سقفی بلوتوثی و آمپلی فایر لمسی دیواری و رومیزی فعالیت دارد. برای خرید سیستم تسکو با قیمت مناسب پیشنهاد ما سایت ترب است. با تشکر

  2. الی گفت:

    سیستم صوتی سونی ور برابر برندهایی مثل بوز ، هارمن و بنگ اولفسن مثل یه شوخی میمونه.

    1. admin گفت:

      بله تشکر از دیدگاه شما.

    2. Seven one گفت:

      دوست عزیز تو سیستم صوتی مخصوصا خانگی حرف اول رو سونی میزنه طبق امار هر ساله

  3. فرشاد گفت:

    سلام بلندگو های سقفی شما کراس اور هم دارن؟ و اینکه میشه این مدل رول توی استخر استفاده کرد

    1. admin گفت:

      سلام وقت بخیر. بله بلندگوهای سقفی 80 وات و 100 وات در خانه هوشمند آراز دارای کراس اور هستن و اینکه میتونید از این بلندگوی سقفی بلوتوثی در استخر و مکان های دیگر که رطوبت بالا دارند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *